Project- en administratief dossierbeheerder Dierenwelzijn (m/v)

Leefmilieu Brussel, de administratie voor Leefmilieu en Energie, zoekt voor zijn afdeling Inspectie en verontreinigde bodems een:

Project- en administratief dossierbeheerder Dierenwelzijn (m/v)
(ref.: 2016-A33)

Functie

Je staat mee in voor de uitvoering van het beleid inzake Dierenwelzijn, door het uitwerken en opvolgen van projecten en het behandelen van administratieve dossiers.

Meer Info? www.leefmilieu.brussels

Taken

  • Je werkt nieuwe projecten of promotieacties uit die het dierenwelzijn kunnen bevorderen, eventueel met andere partners; je volgt de concrete uitwerking ervan op, evalueert de resultaten, en rapporteert hierover.
  • Je onderhoudt contacten met de diverse actoren op het terrein, zoals de gemeenten, de dierenbeschermingsorganisaties, de dierenasielen, veeartsen, etc.
  • Je beheert administratieve dossiers zoals subsidiedossiers d.w.z. het onderzoeken van de aanvragen en het klaarmaken van de nodige administratieve documenten.
  • Je werkt technische normen en juridische teksten uit, in samenwerking met experts.
  • Je geeft advies, raad en commentaar.
  • Je organiseert studiedagen, vormingen en contactmomenten met diverse doelpublieken.
  • Je bereidt complexe dossiers en documenten voor.
  • Je werkt samen met andere diensten/departementen om bij te dragen aan de realisaties van de afdeling en het instituut door onder andere deel te nemen aan transversale projecten binnen de afdeling en het instituut.
  • Je vertegenwoordigt de dienst in interne en externe vergaderingen.

Profiel

  • Diploma*: Master.
  • Ervaring: Minimum 1 jaar in projectmanagement of beheer van administratieve. dossiers in combinatie met overleg met diverse partners.
  • Ervaring in dierenwelzijn is een pluspunt.

*Kandidaten die hun diploma hebben behaald in een ander land dan België kunnen aan de selectie deelnemen op voorwaarde dat hun diploma door de Vlaamse of Franse Gemeenschap werd gelijkgesteld.

Technische competenties

  • Je kunt je in het Frans zowel mondeling als schriftelijk vlot en duidelijk uitdrukken en informatie correct rapporteren.
  • Informaticakennis: goede kennis van standaard Office programma’s
  • Je bent vertrouwd met de missies en waarden van Leefmilieu Brussel
  • Je bent vertrouwd met de werking van administraties

Gedragsgerichte competenties

  • Je legt verbanden tussen diverse gegevens en brengt deze samen tot een coherent geheel, bedenkt alternatieven en trekt sluitende conclusies.
  • Je neemt beslissingen op basis van de beschikbare informatie, zelfs indien onvolledig, en onderneemt doelgericht acties om de beslissingen uit te voeren.
  • Je levert advies aan je gesprekspartners en bouwt op basis van je expertise een vertrouwensrelatie met hen op.
  • Je deelt je kennis, inzichten en werkwijzen met anderen.
  • Je neemt een flexibele houding aan bij veranderingen en past je aan veranderende omstandigheden en diverse situaties aan.
  • Je reageert resultaatgericht bij stresserende werksituaties, controleert je eigen emoties en gaat constructief om met kritiek.
  • Je hebt impact, je onderhandelt om tot een win-winsituatie te komen en overtuigt een publiek.
  • Je begeleidt interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier, levert een persoonlijke dienstverlening en onderhoudt constructieve contacten.
  • Je handelt integer in overeenstemming met de verwachtingen van de organisatie, je respecteert de vertrouwelijkheid, je komt verbintenissen na en vermijdt elke vorm van partijdigheid.
  • Je beschikt over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en je neemt je verantwoordelijkheid op voor de correctheid van ondernomen acties.
  • Je toont respect voor anderen, hun ideeën en meningen, je aanvaardt procedures en instructies.

Wij bieden

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een voltijdse betrekking
  • Werk in een gemotiveerd team in een eco-dynamische administratie
  • Een salaris in overeenstemming met de loonschalen in de openbare sector (eindejaarspremie + vakantiepremie)
  • Naast de diensten gepresteerd in de publieke sector, is er een erkenning van maximum 6 jaar mogelijk voor diensten gepresteerd in de private sector of als zelfstandige
  • Maaltijdcheques (7 €)
  • Mogelijkheid tot tweetaligheidpremie (via Selor examen)
  • Een permanente vorming
  • Een flexibele uurregeling
  • Een hospitalisatieverzekering
  • Een MIVB- abonnement
  • Een tussenkomst in het abonnement bij NMBS, De Lijn, TEC
  • Een fietspremie of mogelijkheid tot het bekomen van een bedrijfsfiets
  • 35 dagen verlof per jaar
  • Mogelijkheid tot kinderopvang in juli of augustus
  • Mogelijkheid tot inschrijving van uw kinderen in het nabijgelegen kinderdagverblijf

Geïnteresseerd?

Stuur uw CV en motivatiebrief met vermelding van het referentienummer 2016-A33 naar:

Leefmilieu Brussel, Dienst Selectie
Havenlaan 86c/3000 te 1000 Brussel

E-mail: Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.
www.leefmilieu.brussels

Leefmilieu Brussel garandeert een objectieve selectieprocedure, op basis van de vereiste competenties. “Omdat diversiteit in onze natuur zit…”


Zie ook: Mini CV's niet-DA